CARNAVAL, CARNAVAL…

Aquests últims dies hem gaudit d’una setmana plena d’actes de Carnaval.

Primer de tot vam tenir les consignes diàries del Carnaval: venir amb un bon pijama, portar un cap ben decorat i un dia ben esportiu. Així vam anar fent ambient tota la setmana per arribar a divendres a la tarda amb tothom ben disfressat i disfressada!
Durant aquests dies la classe de 4t va anar visitant les aules de la comunitat de petits i mitjans i els va explicar el conte “Ens disfressem per Carnaval”. El dijous al matí tota l’escola ens en vam anar, tal com marca la tradició, a esmorzar pa amb botifarra al Mas Miquel. I finalment, ja divendres a la tarda, vam poder disfrutar de la desfilada de disfresses de cada classe al pati de l’escola.

Una setmana ben divertida perquè per Carnaval… tot s’hi val!