EASTER BUNNY!!!
https://www.youtube.com/watch?v=PrNI1m5jBC4
En aquest espai trobareu les notícies publicades sobre Ed.Primària i l’enllaç als diferents blocs de cicle.
Nens i nenes de segon i tercer, les vostres mestres ja tornem a ser aquí. La Marta que fa pràctiques a 3rA us proposa una activitat matemàtica. Mireu d’endevinar quatre nombres amagats a partir de les pistes que us donen. Demà publicarem les solucions. Molts petonets! CLICA AQUÍ
EL NOMBRE AMAGAT per 2n i 3r Llegeix més »
Hola nens i nenes de Primer!! Esperem que hagueu passat una bona setmana. Potser alguns heu menjat mona de xocolata i alguns no. Aquest any és una mica especial, però sempre podem utilitzar la imaginació!!! Us pengem un poema de la Joana Raspall on parla de la mona i us animem a que inventeu la
LA NOSTRA MONA!! Llegeix més »
En aquest següent repte, us proposem que decoreu un recipient que tingueu o pugueu reciclar i que hi planteu alguna flor, llavor i/o llegum que tingueu a casa. Per decorar-lo podeu utilitzar pintura, retoladors, cartolines, papers, cordill,…. Podeu trasplantar-hi una flor, plantar alguna llavor que tingueu a casa, una rodanxa de tomàquet, de poma, o
DECOREM UN RECIPIENT I HI PLANTEM UNA LLAVOR! Llegeix més »
Avui us llencem un repte que durarà fins divendres. Us proposem que feu algun experiment i que ens envieu alguna fotografia, petit video,… on ens expliqueu quin experiment heu fet, si us ha agradat…. i ens l’envieu al correu de l’escola a8059822@xtec.cat A les xarxes podeu trobar diferents experiments de ciència divertida. Tot i així,
Bona tarda alumnes i famílies, Com ja sabeu, avui és l’últim dia del trimestre, que ha estat una mica diferent, i ens hem vist forçats a acabar-lo presencialment una mica abans del que teníem previst. Per acomiadar-nos d’aquest segon trimestre, les mestres de la Comunitat de Mitjans us hem preparat una petita sorpresa
Benvolgudes famílies, Avui acabem el segon trimestre d’una forma inusual ja que tenim l’escola tancada des del 12 de març. Estan sent uns dies d’incertesa, dificultats, nous aprenentatges…per a tothom. Els mestres seguirem treballant per tal de poder reprendre el curs el 14 d’abril de manera virtual de la millor manera possible i amb les
FINAL DEL 2n TRIMESTRE Llegeix més »
Crear, pintar, construït mandales és una activitat que ens relaxa i alhora ens ajuda a potenciar la nostra creativitat. Per aquest motiu us demanem que busqueu per casa diferents materials i construïu una mandala gegant, si pot ser, amb el material escolit! Us feu una fotografia amb la mandala que heu creat i ens l’envieu
CREA LA TEVA MANDALA Llegeix més »
Hola nens i nenes de la comunitat de mitjans!!! Per no perdre els bons hàbits, us deixem un joc molt divertit per poder seguir fent Educació Física a casa. Mestres comunitat de mitjans
FEM ESPORT JUGANT EN FAMÍLIA Llegeix més »
Listen and practise this oral conversation. You can do it at home with your family.
TELEPHONE CONVERSATION Llegeix més »