FESTIU LOCAL
Us recordem que dilluns 11 de febrer les escoles d’Abrera romandran tancades com a dia festiu de lliure disposició. L’Escola
Us recordem que dilluns 11 de febrer les escoles d’Abrera romandran tancades com a dia festiu de lliure disposició. L’Escola
Aquest matí hem participat en l’acte de cloenda de Coordinació 0-6 del Baix Llobregat Nord on tots els municipis han presentat el que han anat fent al llarg de tot el curs. Ha estat molt enriquidor conèixer el que s’ha fet en els diferents municipis i poder compartir el que hem fet a Abrera.
Els alumnes de 5è participen en el Projecte Lletra a Lletra de la Diputació de Barcelona i ahir vam fer una activitat molt bonica: escriure amb guixos paraules boniques! El Regidor d’Ensenyament d’Abrera també va voler participar amb nosaltres. Va ser una estona molt divertida!
PROJECTE LLETRA A LLETRA 5è Llegeix més »
Us informem que aquest dijous, 16 de maig ha estat convocada una jornada de vaga a l’Educació Púlbica a la qual part del claustre del nostre centre s’hi adhereix. Les activitats extraescolars i acollida es faran per aquells alumnes que assisteixin a l’escola. No hi haurà SEP fora de l’horari escolar a Cicle Superior. El
VAGA EDUCACIÓ PÚBLICA 16 DE MAIG Llegeix més »
Us recordem que el proper 8 de maig a les 18h hi ha una xerrada dirigida a les famílies de 5è, 6è i Secundària sobre l’Assetjament Escolar.
XERRADA SOBRE L’ASSETJAMENT ESCOLAR Llegeix més »
Aquesta tarda, els alumnes de 4t, 5è i 6è han vist l’obra de teatre “Tarzan” d’Ipa Productions. Ens han fet riure molt i hem pogut practicar l’anglès.
ENGLISH THEATRE: TARZAN Llegeix més »
Benvolgudes famílies, Ens ha arribat la convocatòria de beques de menjador pel curs 2019-20. Aquelles famílies que esteu interessades, podeu venir a omplir i lliurar la sol.licitud a la secretaria de l’escola de 9h a 13h i de 15h a 16h. El termini per presentar les sol.licituds s’acaba el pròxim 20 de maig del 2019.
BEQUES MENJADOR 2019/20 Llegeix més »
Dimarts vam celebrar Sant Jordi (explicant o recomanant contes, Jocs Florals, obra de teatre, visita de Sant Jordi i la princesa que ens va regalar llibres per l’aula,…) però durant tota la setmana han seguit venint famílies a explicar contes i hem allargat la celebració!!! Estem super agraïts. A més a més demà acabarem la
SETMANA DE SANT JORDI Llegeix més »
Els alumnes de 4t han anat a convidar a tota la resta de l’escola a la representació que ens han preparat per celebrar Sant Jordi, el 23 d’abril. Estem tots molt emocionats!!!!
TEATRE DE SANT JORDI Llegeix més »