Els alumnes de Cicle Superior porten la història del teatre a Cicle Mitjà.

Durant aquestes dues setmanes, hem estat treballant sobre la història del teatre, entre altres temes. Per grups, els alumnes de Cicle Superior van elaborar una presentació de Power Point, cada grup aprofundia sobre un tema en concret. Aleshores, el resultat d’ajuntar totes les presentacions va ser una presentació sobre la història del teatre per compartir amb els nostres companys i companyes de Cicle Mitjà. El passat dimecres, ens vam trobar a baix a la sala polivalent i els vam exposar tot el que havíem treballat. Van estar molt atentes i atents i vam acabar intercanviant preguntes i comentant aspectes sobre el teatre que havíem estat treballant aquests dies.