3 ALUMNES DE LA NOSTRA ESCOLA OBTENEN UNS EXCEL·LENTS RESULTATS EN LES PROVES CANGUR

Un cop publicats els resultats de la 28a Prova Cangur de la SCM, 3 dels nostres alumnes han aconseguit entrar dins del 6% de les millors puntuacions, 2 dels quals, entre l’1 % dels millors resultats de Catalunya.

Els alumnes que han obtingut aquest resultats són:

– Martina Mateu Berníz, quedant en la posició 27 de 12846 participants amb una puntuació de 107,5 punts.

Jaume Cantó Garcia, quedant en la posició 59 de 12486 participants amb una puntuació de 102,5 punts.

Aina Molina Balcells, quedant en la posició 430 de 12486 participants amb una puntuació de 85 punts.

Moltes felicitats a tots els alumnes de cicle superior, per l’esforç a l’hora de realitzar la prova, i en especial, als tres alumnes anomenat pels seus excel·lents resultats!