JORNADA DE LA MÚSICA: MÚSICA I SENTIMENTS

Aquest curs a l’escola “El Roser” hem començat amb més ganes que mai. Les circumstàncies actuals que estem vivint ens han fet replantejar  activitats, agrupaments… Però això no ens ha fet perdre la il·lusió.

La setmana passada vam celebrar la Jornada de la Música que aquest any hem anomenat “Música i sentiments”. Així que el dimecres dia 25 de novembre tots els alumnes de l’escola vam compartir activitats relacionades amb la música. La mestra Montse Sanahuja, és una gran violoncel·lista i ens va fer gaudir d’allò més. Fins i tot ens va deixar tocar el seu violoncel. També ens va explicar qui era Pau Casals i les grans proeses que va aconseguir gràcies a la música.

Vam proposar als nens i nenes de l’escola diverses activitats per fer aflorar emocions a través de la música, des de contes, visualització de fragments de pel·lícules musicals, audicions de peces clàssiques… Vam aconseguir remoure sentiments i sobretot aprendre a valorar aquest art.

Com a record d’aquest dia marcat per la música i els sentiments vam elaborar un petit violoncel.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *