Menjador escolar

El menjador del segon cicle d’Educació Infantil i d’Educació Primària és un servei educatiu gestionat per l’AMPA i el Consell Comarcal. El dinar és de càtering i el subministra l’empresa SERUNION-ALESSA diàriament.

El preu del menú és de 6,20€ per dia per als alumnes fixes. Per als alumnes esporàdics és de 6,80€.

L’horari del servei de menjador és de 13h a 15h i és atès per una monitora.

Si algun alumne necessita menú especial, cal comunicar-ho.

És important que des de casa es fomenti la correcció a taula i els bons hàbits alimentaris.

Totes les gestions es faran per mitjà de la nova APP COLECHEF o al portal web https://apps.colechef.com o a comedores.alessa@serunion.elior.com.

Aquesta nova APP és un canal de comunicació per facilitar:

• Les meves gestions: consulta de dades personals, assistències, absències, tipus de contractació, visualització d’assistències puntuals i/o absències.
  • El meu menjador: menús diaris amb informació nutricional, activitats educatives.
  • Missatges: consultes  i suggeriments.

Per les assistències puntuals i absències, caldrà comunicar-ho a la monitora 1 dia abans fins a les 12:00 h.

El menjador del primer cicle d’Educació Infantil és un servei que dona l’escola i està gestionat per l’Ajuntament i l’AMPA.

Els alumnes tenen el servei de carmanyola.