CARTA ALS REIS

La Filo, delegada al Poal de l’associació de donants de Sang, ens va portar a l’escola  les cartes editades per la Federació Catalana de Donants de Sang perquè els nens i nenes puguin escriure la carta als Reis Mags l’Orient i també demanin solidaritat i generositat a les persones que poden donar sang.

Fem que el Nadal sigui molt més que una Festa!

Fem que l’alegria de qui pot donar sang es converteixi en un regal d’esperança per aquelles persones que més ho necessiten!!!

El patge Reial que va ser l’encarregat de repartir aquestes cartes a tots els nens i nenes de l’escola. A més, ens va fer arribar un missatge dels Reis Mags. Ens va fer especial il·lusió la seva visita ja que feia dos anys que no venia degut a la pandèmia. Tornar a veure les cares d’emoció de petits i grans és un goig.

Aaaah!!! I ens va endolcir amb una moneda de xocolata!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *