Preinscripció pel curs 2020-2021

Segons ha avançat el Departament d’Educació, ja tenim calendari per a la preinscripció.

Dates: del 13 al 22 de maig de 2020

• Del 13 al 22 de maig es podrà fer de forma telemàtica
    • Del 19 al 22 de maig es podrà fer de forma presencial a l’escola, només amb cita prèvia

Preinscripció telemàtica:

• Omplir la sol·licitud telemàtica: Accés a la sol·licitud telemàtica (Per canviar de pantalla cal utilitzar exclusivament els botons “següent” i “anterior” de l’aplicació i no els del navegador. La sol·licitud només es considera presentada quan, després d’omplir tot el formulari, s’executa l’opció “enviament” des de l’última pantalla i s’obté el resguard de la sol·licitud.)
    • Enviar el resguard i la documentació acreditativa, escanejada o fotografiada, al correu electrònic del centre: escolaelbruc@xtec.cat
    • Es rebrà un correu electrònic de confirmació des del correu del centre

Preinscripció presencial:

• Demanar cita prèvia, a través del correu electrònic del centre (escolaelbruc@xtec.cat), o a través d’un aplicatiu creat per a aquest fi (accés a l’aplicatiu)
    • Omplir la sol·licitud en paper (és preferible que la porteu ja plena, però si no és possible, a l’escola tindrem impresos disponibles): Sol·licitud preinscripció
    • Portar la sol·licitud i la documentació a l’escola per tal de formalitzar la preinscripció i recollir el resguard

Publicació de l’oferta:

Per consultar l’oferta de places per a cada nivell, adreceu-vos al mapa escolar de Catalunya.

Documentació i barem:

Documentació necessària