Pla d’obertura de l’Escola El Bruc. Juny 2020

A partir de les indicacions del Pla d’obertura de centres educatius del Departament d’Educació, en fase 2 de desescalada, i les instruccions per al seu desplegament aprovades pel PROCICAT, l’Escola El Bruc elabora el seu Pla d’obertura del centre, amb l’acompanyament de la Inspecció educativa.

Les mesures que s’exposen en el Pla, s’adeqüen a les indicacions de les autoritats competents en matèria de salut pública i protecció civil i, per damunt de tot, al deure inexcusable de garantir la màxima seguretat de l’alumnat, del personal docent, tècnic i d’administració i serveis dels centres educatius, i de les famílies que conformen la comunitat educativa. Aquest Pla incorpora les mesures que han establert els documents específics emesos per les autoritats sanitàries, pel que fa adequació d’espais, mesures de distanciament i higiene i vulnerabilitat d’alumnat i personal.

En primer lloc, indicar que el curs escolar 2019-2020 finalitza de forma telemàtica, seguint els procediments que ja es venen portant a terme des de l’inici del tercer trimestre.
Paral·lelament a la docència telemàtica, per afavorir l’acompanyament educatiu i emocional de l’alumnat, així com la conciliació en el cas de les famílies d’educació infantil, es plantegen una sèrie d’activitats que queden recollides a l’apartat corresponent del Pla.

Quan es produeix l’obertura de l’escola?
Quan entrem a la fase 2 de desconfinament.

Quin tipus d’activitats s’hi desenvoluparan?

Educació Infantil Acollida per facilitar la conciliació en aquells casos on els pares hagin de realitzar treball presencial, sense possibilitat de flexibilitzar-lo, o no es puguin acollir a altres mesures de conciliació de la vida laboral i familiar
Nivells de 1r a 5è Acompanyament tutorial i emocional de l’alumnat
6è de primària Suport lectiu, acompanyament tutorial i emocional de l’alumnat i orientació a final d’etapa

Podeu consultar el document complert del Pla d’obertura seguint el següent enllaç: Pla d’obertura de l’Escola El Bruc, juny 2020