PROVES CANGUR 2023

Tenim molt bones notícies! Alumnes de cicle superior de la nostra escola han obtingut uns resultats excel·lents a les proves Cangur de matemàtiques d’aquest 2023. Enhorabona!
Les proves Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières.
S’adreça a tot l’alumnat, des de 5è de primària fins a la secundària post-obligatòria. Es tracta d’un concurs individual amb l’objectiu que l’alumnat participi i es diverteixi resolent reptes matemàtics basats en el raonament i l’enginy. Els seleccionats són els primers 6% de tots els inscrits a nivell de Catalunya, a on hi tenim els alumnes de l’escola: Marcel Moreno Urpí, Elna García Espín, Abril Cuscó Olivella (5è) i Paula Dumont Ferret, Emma Galofré Martínez, Lluc Martí Márquez, Esther Frimpong Ago, Jana Galimany Carrera i Oriol Torres De Marchi (6è).