JOCS COL·LECTIUS DE 5è

Els nens i nenes de 5è hem fet jocs lúdics per divertir-nos i per practicar per l’any que ve quan haurem de fer una gran gimcana per a tots i totes les alumnes de primària (Cicle Inicial i Mitjà).

Aquest any ens tocava fer-ho als alumnes d’infantil però per responsabilitat col·lectiva vers la Covid-19, hem fet activitats entre els companys i companyes de classe. Malauradament tampoc hem pogut ajuntar 5è B i 5è A degut als grups bombolla.

Els dies anteriors ens vam organitzar. Primer vam fer grups i vam preparar les diferents idees que tenia cada equip. Després ho vam explicar a la classe, vam llistar el material i finalment vam distribuir el temps per poder fer tots els jocs.

Els diferents jocs preparats han estat una guerra d’aigua, diversos jocs de punteria, un scaperoom, un trivial cultural, apagar espelmes amb una pistola d’aigua, Toca- Toca (un joc de tacte) i un circuit d’atletisme.

Ens ho hem passat molt bé… i ens hem embrutat una miqueta de no res.

Bon estiu a tothom!