FIRA MUSICAL 2021

La fira musical escolar de Vilafranca arriba a l’escola Cristòfor Mestre!
Aquest any els músics es desplacen a cada escola per oferir les audicions, que s’havien fet altres anys en espais de l’Escola Municipal de Música M D Calvet. Es faran un total de 207 audicions de petit format adreçades als 1.913 nens i nenes que cursen de 1r a 4t de primària a les deu escoles de Vilafranca.

L’activitat preveu una programació que s’aplica al llarg de quatre cursos escolars. Cada curs es dissenya un paquet de tres audicions. Amb això s’aconsegueix que, en acabar els quatre primers cursos de primària, els nens i nenes de les escoles de la Vila hagin participat en un total de dotze audicions diferents -tres per any- aconseguint un coneixement molt vivencial d’un gran nombre d’instruments i l’experimentació de la música en directe. Enguany, la proposta que s’ha dissenyat consta de tres audicions: família de saxos, fagot i oboè i instruments tradicionals catalans.