PUNTUACIÓ DEFINITIVA ORDENADA

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ (extret de la pàgina web de l’OME):

• Oferta educativa – CRISTÒFOR MESTRE 24/25 [PDF]
  • PDF>> Llista amb la puntuació definitiva ordenada: 2 de maig
  • Període d’ampliació de peticions per a les sol·licituds de preinscripció d’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situació socioeconòmiques desafavorides sense assignació (assignació d’ofici): 14 i 15 de maig
  • Període d’ampliació de peticions per a les sol·licituds de preinscripció sense assignació (assignació d’ofici): del 29 al 31 de maig.
  • Publicació de l’oferta final: 7 de juny
  • Publicació de les llistes de l’alumnat admès i, si escau, de la llista d’espera: 10 de juny.

Matrícula

• Període de matricula per als alumnes preinscrits amb plaça assignada al 2n cicle Educació Infantil, Primària i ESO: del 18 al 26 de juny de 2024, ambdós inclosos.
  • Publicació de la llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió: 30 de setembre

Podeu consultar les dates a l’espai web de l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) i del departament d’Educació.