JORNADA BRICO-PATI

Avui ha estat un dia ple d’emocions a la nostra escola. Els nens i nenes han pogut estrenar els nous espais de joc que la Comissió de pati ha muntat en diferents zones.
A partir d’ara disposem de més jocs per compartir amb els companys i companyes, on es podran desenvolupar habilitats motrius, equilibris, imaginació… a l’aire lliure.

La comissió de pati de l’escola Cristòfor Mestre està formada per un grup de mares, pares, personal de monitoratge de menjador, mestres i equip directiu.
Des de fa cinc cursos treballa per ampliar les possibilitats de joc del pati, i organitza “les jornades de bricopati” obertes a altres mares i pares amb ganes de col.laborar per anar construint entre totes i tots l’escola que volem.

Aquest curs 2021-2022 s’han dut a terme les següents actuacions:
-S’han envernissat les tipis, la zona d’equilibris, les taules de picnic i l’escala de troncs.
– S’ha pintat el banc de l’amistat.
– S’han canviat els pneumàtics deteriorats de la zona d’equilibris del pati de primària i s’han tornat a pintar.
– S’ha creat una nova zona d’equlibris amb pneumàtics grans.
– S’han fet dos cucs ben divertits al pati de p4- P5.
– S’han tornat a pintar les casetes de fusta i un banc del pati de primària.
– S’han fet dos cucs ben divertits al pati d’educació infantil i s’està a punt de muntar un pont d’equilibris amb pneumàtics.

Gràcies, gràcies, gràcies! I seguim treballant pel nostre pati, la nostra escola i els nostres nens i nenes!