ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR

D’acord amb el que estableix la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, (DOGC núm. 7720, de 05.10.2018), s’inicia  el procés electoral per renovar els membres del Consell Escolar  de l’Escola Cristòfor Mestre.

Pel que fa al sector pares i mares s’han d’elegir 2 representants per tal de renovar la representació al Consell Escolar (en total la representació de pares i mares és de 5 membres: 4 elegits i 1 nomenat per l’AMPA).

Pel que fa al sector professorat s’han d’elegir 2 nous representants per tal de renovar la representació al Consell Escolar (en total la representació és de 5 membres).

Pel que fa al sector PAS (personal d’administració i serveis) cal renovar 1 representant (la representació és d’1 sol membre).

El calendari electoral serà el següent:

.El dia 9 de novembre es realitzarà el sorteig per designar els membres de la mesa electoral.

.Del 8 al 12  de novembre es podran realitzar les reclamacions oportunes del cens electoral.

.Les resolucions a les reclamacions es publicaran al tauler d’anuncis de l’escola el dia 19 de novembre.

.Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis de l’escola el dia 20 de novembre.

.El Cens electoral dels pares i mares estaran exposats al tauler d’anuncis fins el dia 27 de novembre

.El dimarts 27 de novembre, de 16 a 19h, es realitzaran les votacions dels representants dels pares i mares.

Us recordem que tots els pares i mares són electors i poden presentar-se com a candidats.

Cal portar el DNI el dia de les votacions.