Nivells

La nostra escola té com a àmbit d’actuació el segon grau d’Educació Infantil (3-6 anys) i l’Educació primària (6 -12 anys).

L’educació primària és de caràcter obligatori i comprén  sis cursos acadèmics organitzats en tres cicles de dos cursos: cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior.

La seva  finalitat és preparar els alumnes perquè puguin donar respostes innovadores en una societat canviant i en evolució constant. Els nens han d’aprendre a pensar i actuar de manera integrada, considerant les interconnexions i interrelacions entre els aprenentatges. S’ha de promoure, de manera transversal, l’adquisició d’hàbits i valors per resoldre problemes i situacions des de qualsevol de les àrees curriculars, s’ha de fomentar la iniciativa, la creativitat, l’esperit crític i el gust per aprendre, i s’ha de desenvolupar la capacitat de l’esforç i la cultura del treball.

(Normativa Decret 119/2015, de 23 de juny, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments de l’educació primària (DOGC núm. 6900, de 26.6.2015)