1. Guille Garcia

El que més em va agradar va ser quan vam baixar les escales del campanar i quan teniem que trobar les claus per obrir la caixa misteriosa que vam trobar.

2. Paula C

Hola, el que més em va agradar va ser les vistes des del campanar. Vam fer unes activitats molt divertides amb grups i això va ser molt entretingut. L`excursió em va agrada molt però el que menys va ser pujar fins dalt per unes escales estretes fins al sisè pis, però vaig riure i divertir-me molt. Una excursió excel·lent.

3. Karen

El que més em va agradar d’aquesta sortida va ser quan em vaig trobar la clau al costat d’ una flor. I quan vam anar a dins del campanari i vam escoltar les campanes .

4. Sílvia

Em va agradar molt perquè el noi que ens feia la visita va ser molt divertit. El que més em va agradar d’aquesta excursió és que vam pujar a la prioral i vam escoltar la Petra Claudia.

5. Aitana

El que més em va agradar va ser pujar al campanar , i veure com sonaven les campanes i les vistes des del campanar i per últim l’explicació de Sant Pere.