Sortida a Gaudí Centre Reus i a l’ajuntament

Els alumnes de 5è hem anat a visitar el Gaudí Centre Reus. Hem pogut conèixer qui era Gaudí i descobrir alguns dels seus secrets.

Hem treballat amb imatges i frases, la vida i l ’obra de l’ arquitecte  (joc de pistes en el que els alumnes hem estat els protagonistes).

Ens ha fascinat la maqueta funicular que més tard serviria a Gaudí per executar la seva gran obra, la Sagrada Família.

També ens han ensenyat la sala de plens de l’ Ajuntament, on els nostres consellers hauran d’ anar a defensar les nostres propostes.