Resum sessió Consell escolar 16/03/2021

El passat 16 de març de 2021 es va dur a terme el plenari del Consell Escolar del centre, en el que es van tractar els temes que seguidament us adjuntem a mode de breu resum:

ACTA CONSELL ESCOLAR

Aprofitem per recordar-vos que existeix  la possibilitat de traslladar als representants de les famílies al Consell escolar qualsevol temàtica que vulgueu que sigui tractada en aquestes sessions i que considereu que és una qüestió que s’hagi de posar en coneixement d’aquest òrgan.
Les famílies que ho desitgin poden adreçar-se als representants de les famílies al correu electrònic consell.escolar@escolaceliaartiga.cat