INFORMACIÓ COMPLETA PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

OFERTA DE PLACES DE L’ESCOLA CÈLIA ARTIGA PER AL CURS 20-21.

La preinscripció per al curs 2020-2021 serà del 13 al 22 de maig de 2020

Per tal de minimitzar la presència als centres:

• Telemàticament: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presencialment: del 19 al 22 de maig AMB CITA PRÈVIA (de 10:00 a 12:30 hores)

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

Cal que ompliu la sol·licitud que trobareu en el següent enllaç:

Un cop enviada la sol·licitud, cal que envieu el resguard i tota la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica de la nostra escola:

Des de l’escola us contestarem aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què en tingueu constància.

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

Podeu trucar a l’escola a partir del dia 13, de 10:00 a 13:00 del matí, per tal de concertar la cita prèvia que se us donarà en la franja de 10:00 a 12:30 hores. O clicar aquí.

Les NORMES que cal seguir en aquest cas són les següents:

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
  • Heu de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que la sol·licitud en paper s’hagi d’omplir al centre, convé que porteu un bolígraf;
  • Recordeu que és recomanable portar mascareta i guants
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Informació que heu d’adjuntar amb la sol·licitud de preinscripció: (Recordeu que si la feu online, l’heu d’enviar al correu de l’escola).

1. Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  2. Quan el domicili habitual que s’al·legui no coincideixi amb el del document anterior, s’acreditarà amb el certificat o volant municipal de convivència original de l’alumne, on consti que conviu amb la persona sol·licitant (si és possible, si no es faran les comprovacions pertinents).
  3. Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la situació familiar. Si l’infant es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  4. Original i fotocòpia del DNI de l’infant, en el cas que el tingui.
  5. Original i fotocòpia dels documents acreditatius dels criteris que s’al·leguin:
  • carnet de família nombrosa o monoparental
  • carnet discapacitat de pare/mare/germà/alumne
  • certificat de la renda mínima

* L’alumnat de 6è, per fer la preinscripció a l’institut, ha de tenir l’IDALU (identificador  de l’alumne) que es demana en el moment de fer-la. Aquest nº IDALU ja us el vam lliurar fa un temps en un certificat però també el  trobareu escrit als informes de les notes, al costat del “nom de l’alumne”.

* L’alumnat que hagi de canviar d’escola, també necessitarà l’IDALU (identificador de l’alumne). Aquest nº IDALU ja us el vam lliurar fa un temps en un certificat però també el  trobareu escrit als informes de les notes, al costat del “nom de l’alumne”.

CODIS DE CENTRES EDUCATIUS DE REUS (escoles, instituts, públics i concertats).

Aquí us facilitem els codis de les escoles i instituts públics i concertats de Reus. Si necessiteu codis d’altres escoles els podeu consultar al mapa de centres del Departament.

Qualsevol dubte, ens el podeu fer arribar al correu de l’escola: e3006216@xtec.cat

Més informació: Nota de premsa del departament d’educació.