Bibliopati

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

El curs 2014-15 es va posar en funcionament la bibliopati, un espai de lectura lliure a disposició dels alumnes tant en l’hora d’esbarjo com les estones que han d’esperar als seus pares.

El fons disponible en aquest espai és de la biblioteca de l’escola i es va renovant periòdicament seguint les aportacions dels alumnes i els mestres que recull a comissió de biblioteca.

Amb aquest espai també es persegueix donar importància a la lectura, i en concret a la lectura per gust, en espais i moment nous pels nostres alumnes.