PREMIS BIC KIDS “CREA TU BANDERA”

Tota l’escola ha participat en un concurs que organitzava l’empresa de material escolar BIC KIDS.

Cada classe ha presentat una bandera. Les podeu veure a la pàgina: http://profesores.bickids.es/es/galeria/bandera

Podeu posar al buscador de la pàgina bickids “CELIA ARTIGA” i veureu les nostres banderes.

Com que és un concurs, tenim guanyador i LA BANDERA GUANYADORA ÉS LA DE LA CLASSE DE 1r!!!!!

FELICITEM A TOTA LA CLASSE!!!! Estem molt orgullosos i contents!!!

Aquí podeu veure les fotografies de l’elaboració de les banderes de 1r, 2n i 3r, que han estat elaborades en grup.

L’objectiu de fer les banderes ha estat gaudir, passar-ho bé fent un treball en grup i obtenir una bandera conjunta. Aquest objectiu l’han obtingut totes les banderes premiades o no. Felicitem a tothom que ha participat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *