Fem ballar El Gegantó Joan Petit que ens visita!

Els alumnes de l’escola han fet ballar al Gegantó Joan Petit! Joan Petit Nens amb Càncer és el nom que agafa la Fundació arrel de l’experiència d’uns pares amb el càncer del seu fill petit. En Joan era un nen al qui li agradava jugar a hoquei patins, tal i com feia el seu pare. Tot i la intensa lluita d’en Joan, la malaltia va ser més forta i en Joan va perdre aquell partit.

Com a homenatge a tots aquests nens que estan lluitant o han lluitat contra aquesta malaltia, la nostra escola es solidaritza amb aquesta causa i tindrem el Gegantó Joan Petit a la nostra escola des del dimecres 15 fins el divendres 17 de gener.

Entreu a veure’l i col.laboreu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *