Cantània

BABAUA. Les desventures de Mimí.

Aquest és el títol de la Cantata que hem treballat a 6è. Organitzada per l’Auditori de Barcelona i portada aquí, a la nostra ciutat de Reus de la mà de la Fundació Privada Reddis. I no podia ser un lloc millor, que el Teatre Fortuny.

Vam tenir aquest privilegi de participar-hi i tots estem molt orgullosos, com a escola i com a mestres.

Agraïm a les famílies que van donar suport a aquest projecte desde el primer dia.

Els cantaires no oblidaran mai aquesta gran experiència entre músics professionals, companys d’altres escoles, mestres i tècnics del teatre. Els mestres que vam anar, també tindrem un gran record del 14 de juny de 2016.

Aquí us deixem unes fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *