35è aniversari de l’Escola!!!!

L’aniversari, per al qual s’han programat diverses activitats, vol fer palesos dos aspectes de l’escola: el seu nom, dedicat a la insigne parvulista reusenca Cèlia Artiga i Esplugas, punt de referència pedagògic i exemple per als mestres que van conèixer-la; i el servei als barris “Pelai” i “Sol i Vista” que van ser, per mitjà de les seves associacions veïnals, les que van impulsar la construcció de l’escola.

La celebració de l’aniversari s’ha dut a terme el divendres dia 25 de novembre. El programa de festa ha estat  el següent:

Matí: tots els alumnes de l’escola han visualitzat una projecció de la Sra. Cèlia Artiga, de qui era i del treball que va dur a terme. A la tarda, a les 15:15

Tarda:

• 15:15 h. Espectacle Seguici Infantil (Àguila Petita, Drac Petit, Ball de Valencianes, Nanos de l’escola, Mulassa de l’escola, cucafera de l’escola…)
  • 15:55 h. Inauguració oficial del 35è. aniversari. Parlaments.
  • 16:00 h. Presentació de la coral de l’Escola. CORALTIGA. Cant de l’Himne de l’Escola.
  • 16:20 h. Traca i fi de festa
  • 16:20 h. Venda de pastissos a càrrec de les famílies de 6è.