PASTORETS 2016

Per veure un recull dels millors moments de l’obra de “Els Pastortets” que van representar els nostres alumnes de 6è, cliqueu aquí.

Moltes felicitats a tot l’equip d’alumnes, mestres, pares i mares, conserge i maquilladores per la dedicació, la feina feta, l’esforç, el treball en… Llegeix més»

BONES FESTES

Tot l’equip de l’escola Catalunya us desitja unes Bones Festes i un any nou ple d’il·lusions i somnis complerts amb salut i estima.

PROJECTE AGENDA 21 +

Com ja sabeu, aquest any l’escola participa en el projecte de l’Agenda 21 plus. Aquí teniu el resultat del treball d’investigació que han fet els alumnes de 5è per saber en què consisteix aquest projecte i les seves implicacions.
Trobareu les imatges, clicant aquí.

1. Què vol… Llegeix més»

Santa Cecília 2016

Ja ha arribat Santa Cecília! I com cada any, els nens i nenes de l’escola celebrem la festa de la música perquè tots ens sentim músics: tots estimem la música, tots la gaudim i tots la compartim. I sobretot, perquè la música uneix les persones… Llegeix més»

INAUGURACIÓ CASA DEL CONSERGE

Divendres passat vam inaugurar oficialment l’antiga casa del conserge i al llarg del dia, tots els nens i nenes de l’escola van poder visitar el nou espai.

A partir d’aquest curs, podrem utilitzar una aula polivalent per a treballar amb mig grup i on dormen els infants de P3 al migdia, una sala per l’AMPA i el menjador i dues aules per a fer reforços, una d’elles, la més petita de l’escola.

Els nens i nenes van quedar meravellats al veure la decoració i les pintures primaverals amb l’skyline de Sabadell dibuixant el perfil d’algunes fàbriques i la Torre de l’Aigua de fons.

REUNIONS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem les dates de les reunions informatives de principi de curs:

P3 6 octubre
P4 13 octubre
P5 10 octubre
1r 11 octubre
2n 5 octubre
3r 26 setembre
4t 20 octubre
18 octubre
17 octubre

Les reunions seran a les 17h. Com sempre, hi haurà servei de canguratge per les famílies que ho necessitin (cost, 3.50 euros/alumne-a).

Cordialment,

L’equip directiu