5t: TASQUES TELEMÀTIQUES

Bon dia xiquets/es de 5t,

Benvinguts al tercer trimestre! Però no us preocupeu, continuarem la mateixa línia de treball. Cada setmana haureu d’accedir al drive per veure totes les tasques que heu de fer i retornar.

Com cada any, a finals del mes de maig a l’escola celebrem la Setmana Verda, és un moment de fer balanç de les nostres interaccions amb el medi ambient. Cada vegada ens adonem més de la importància de cuidar el nostre planeta, per això aquesta setmana us proposem un seguit de reptes ecològics.

Si teniu algun dubte, continueu escrivint-nos i ho resoldrem.

Moltes gràcies!

Cliqueu a l’enllaç per accedir a tot

ENLLAÇ A TOTS EL CONTINGUTS (drive)

MÚSICA:

Amagada primavera’, una cançó inclosa en el primer disc de Txarango i que des del primer dia ha ocupat un paper fonamental en aquesta festivitat. Aquí teniu l’enllaç al vídeo per si la voleu escoltar o cantar durant esta setmana i aquí la fitxa amb la lletra.

ANGLÈS:

PROJECTES

Accés als projectes: https://projectes.santillana.cat/

Usuari: santillana    Contrasenya: santillana

EDUCACIÓ FÍSICA

Els mestres d’Educació Física us proposem que comenceu aquest nou trimestre amb molta energia. Quasi segur que ens veurem molt aviat, però de moment, ja podem començar a fer cosetes a casa. Aquí us deixem propostes per fer a casa de la nostra àrea: