PREMIS LITERARIS “DOMINGO RIBA”

El passat divendres 18 de desembre es va celebrar l’entrega de premis del concurs de contes Domingo Riba, premi organitzat per l’Ajuntament de la Ràpita on els/les alumnes de Cicle Superior de l’escola participen tots els cursos amb relats on plasmen valors de l’escola i el món de l’ensenyament.

Aquest any la guanyadora de la categoria “infants” ha sigut l’alumna de 6è A Noa Curto Matamoros, amb un conte que relatava les aventures d’una nena que descobreix que la llibreta que li regalen és màgica i tot el que hi escriu es compleix, de manera que la fa servir per a ajudar tots aquells companys que més ho necessiten de la seva escola. Un conte molt ben escrit i ple de valors com la solidaritat, l’empatia i el companyerisme.

L’entrega de premis va haver de ser sense públic ni companyia, però de ben segur igual d’emocionant per a ella.

Des de l’escola volem donar l’enhorabona a la Noa per aquest premi.

Felicitats Noa!!