L’HORT ESCOLAR

Els alumnes de quart han posat en funcionament l’hort de cicle mitjà. Hem fet grups de treball amb els alumnes que volen treballar a l’hora del pati (voluntaris/es) en les tasques de l’hort. Cada grup estarà fent les tasques dues setmanes seguides després canviarem el grup.
La setmana del 5 al 16 de març, van solcar, desherbar i airejar la terra per preparar-la per les plantades de la primavera. Van buscar e investigar què podem plantar o sembrar a l’hort. Del 12 al 16 de març, van remoure el fem de gallina o gallinassa. Hem utilitzat la gallinassa com a fertilitzant pel seu important contingut de nitrogen, fòsfor i potassi, i és considerat com un dels fertilitzants més complets i que millors nutrients pot donar a la terra per alimentar les plantes.
Mesurar el perímetre de l’hort i calcular el nombre de tomaqueres i enciams que plantarem. També decidim sembrar mates de julivert i api.