LA NOVA MASCOTA DE LA BIBLIOTECA DELS PETITS

Avui, en unes circumstàncies més pandèmiques del que imaginàvem a inici de curs, s’ha fet entrega del diploma i el premi a l’alumne que va dissenyar la nova mascota per a la biblioteca dels petits de l’Escola Carles III.

Durant aquest trimestre els alumnes dels cursos que utilitzen aquella biblioteca (de P3 a 2n) han participat en un concurs de dibuix per a crear una mascota per a aquella biblioteca, ja que la biblioteca gran en té una.

El guanyador ha estat Anthony López Sotillo de 2n C de Primària amb aquest personatge tan divertit que porta per nom: Mr. Nacho.

A més, els alumnes de Cicle Mitjà (3r i 4t) han fet un concurs d’escriptura per inventar-se la història d’aquest personatge, i el guanyador ha estat Xinglong Xu de 3r A, que degut al confinament de la seva classe ha hagut de rebre el diploma i el regal a casa seva.

Enhorabona als guanyadors!

Us posem a continuació la història guanyadora escrita per Xinglong:

Mister Nacho era un habitant del món de Nacholandia, situat al planeta Nachoplanet i estava trist perquè no tenia amics. No era ningú important en el seu món, només un habitant normal i corrent. El que més li agradaven eren els llibres, perquè com que sempre estava sol, els llibres li feien companyia, i es passava hores i hores llegint.

Un dia, Mister Nacho va decidir buscar un treball per guanyar-se la vida. Va anar per tot arreu buscant llocs on podria treballar, però cap dels habitants de Nacholandia el necessitaven. Mister Nacho, encara que estigués descepcionat, no es va donar per vençut, així que va intentar buscar un altre treball fora de Nacholandia, per una web internacional de la galàxia.

Va navegar i navegar… I per fi, va trobar el treball perfecte! En el planeta Terra, hi ha una escola que es diu Carles III i busquen una mascota per la biblioteca. Necessitaven una persona que sigui alegre, simpàtic i que li agradi moltíssim els llibres.

Mister Nacho es va quedar encantat per aquest treball i va preparar la seva nau espacial per viatjar fins al planeta Terra, la seva nau era súper ràpid, va tardar només deu minuts. No va hi haure cap problema en el recorregut, i quan va arribar, va anar directament a l’escola. El director, en veure’l, es va quedar meravellat. Mister Nacho era la persona perfecta per la mascota de la biblioteca!

I així, Mister Nacho va trobar el seu treball dels somnis, va fer un munt d’amics i tothom l’estima molt.

Fi.