JORNADES INTERCULTURALS A C.MITJÀ

L’última setmana de gener a l’escola vam celebrar les Jornades Interculturals. Aquest any les hem dedicat a la gastronomia d’altres països i hem comptat amb la col·laboració de moltes famílies que han vingut a explicar-nos i a fer diferents menjars típics dels seus països d’origen.

• Al cicle mitjà vam treballar els Perníckys (galetes de Nadal) i la Vanocni cukrovi de la República Txeca.

Finalment el divendres 31 pel matí ens vam reunir per cicles i vam poder fer una bona degustació de tots aquests plats d’altres països d’arreu del món. Tot això complementat pel “pa en tomata” i truita de patates preparat per l’AMPA de l’escola.

Des de l’escola volem donar les gràcies a les mares, a Albert Guzman i a l’AMPA la seua col·laboració per tal de portar a terme aquesta activitat.

Us deixem tot seguit uns reculls de fotos de les activitat FEU CLICK per accedir.