JOCS FLORALS ESCOLARS

Avui Diada de Sant Jordi hem fet un acte de reconeixement i entrega de premis als i a les finalistes i també als guanyadors i les guanyadores de les diferents categories en què hem participat en esta vuitena edició dels Jocs Florals escolars de Catalunya.

Fem també una menció especial al grup de 4t A que ha guanyat el Premi Pilarín Bayés amb el conte “Pluja d’idees confinades” i a l’alumna de 6è A, Laura que ha estat classificada com a primera classificada de Terres de l’Ebre al Certamen de Lectura en Veu Alta.

Enhorabona a totes a i a tots i feliç Diada de Sant Jordi !