Finalistes Jocs Florals

Com en els darrers cursos un grup d’alumnes de l’escola han estat seleccionats per participar en la final territorial celebrada als Serveis Territorials d’Ensenyament a Tortosa. En este cas els escollits van ser els finalistes en la modalitat H (vídeo il·lustrat), format per un grup de set alumnes: Fekarta, Marc, Àlex, Joel, Nil, Astou i Òscar, que tenen el seu treball públicat en este enllaç; i per altra banda el finalista de cicle Inicial: Max. No van resultar premiats però van tornar molt contents i amb ganes de repetir l’experiència el curs vinent.

IMG-20170526-WA0007-1 IMG-20170526-WA0008-1