CONSELL D’INFANTS MUNICIPAL

Alumnes de l’escola participen a l’acte de constitució del Consell d’Infants municipal. L’acte es va portar a terme este cap de setmana a l’Auditori Sixto Mir, coincidint amb el Dia Universal de la Infància. El Consell d’Infants de la Ràpita està constituït per vint representants de 5è i 6è de primària dels centres educatius de la població i del Centre Obert Municipal, triats entre la resta de companys i companyes. Es tracta del Primer Consell d’infants de les Terres de l’Ebre que a partir d’ara passarà a formar part del del Consell Nacional dels Infants i els Adolescents de Catalunya (CNIAC). Bàsicament la funció principal d’este òrgan serà la de donar veu als infants en les decisions municipals a partir d’ara.