4t: COLÒNIES A RASQUERA

Els i les alumnes de 4t, els passats dies 8 i 9 de maig, van estar a la casa de colònies Ca Manxol.
El dimarts 8, a les 9:00 h., vam emprendre el viatge cap a Rasquera, quan vam arribar a la casa de colònies, cadascú es va col·locar a l’habitació que li tocava per descarregar maletes. Més tard, vam sortir a fer un recorregut històric pel poble, on els monitors van explicar els llocs més importants del poble, en quant a l’historia de Rasquera.
En acabar, vam tornar a la casa, va ser hora del temps lliure, on l’alumnat va jugar al que volia, darrerament anaren a dinar, que abans de començar a menjar, en cada un dels àpats del dia, havien de cantar una cançó, sinó la cambrera no els servia ( baix teniu vídeos de cançons).
Quan ja estaven ben tips, van anar a fer l’activitat de la tarda; visitar el forn de Benaiges, per explicar-nos com es feien els pastissets, al sortir d’allí, van anar a fer les galetes. Quan es va acabar, es va tindre joc lliure i per últim sopar.
Per la nit, es va fer: una activitat que consistia en una gimcana on tots i totes portaven frontals per poder veure’ns, ja que no es veia res de res. Però la nit, no acabava aquí, sinó que encara els esperava, el que quasi tot l’alumnat volia, la discoteca, on van ballar i ballar.
El dimecres 9, ens vam aixecar prontet per anar a esmorzar ja que teniem que agafar forces per l’activitat que teniem que dur a terme: munyir a la cabra, veure animals, on vam poder agafar cabretes i fer formatges. Va ser molt divertit. Quan es va acabar, ja va ser el dinar.
Per últim el joc lliure i l’arribada de l’hora d’anar-se’n cap a casa.
Vam gaudir molt!!