Cantada de nadales per La Marató

Com als darrers cursos l’escola organitza una cantada de nadales amb la voluntat de participar en la campanya solidària de La Marató. Este curs les actuacions seran a l’Auditori Sixto Mir en tres dies, per motius d’aforament i amb la següent distribució:

Dilluns 18: P5A – 1rA – 2nA – 3rA – 4tA – 5tA – 6tA

Dimarts 19: P3A -P3B – P3C – 1rB – 2nB – 3rB – 4tB – 5tB – 6tB

Dimecres 20: P4A – P4B – P4C – P5C – 1rC – 2nC – 3rC – 4tC – 5tC – 6tC

Els alumnes més petits (fins a 3r) acudiran directament a l’Auditori a les 15h i la resta a l’escola, des d’on aniran a peu. Tots seran recollits pels seus familiars a l’acabament de l’activitat al mateix Auditori. Les paradetes per berenar estaran actives una vegada acabades les actuacions musicals. Els alumnes de menjador seran acompanyats per mestres per accedir a l’activitat i aquells que desitgen realitzar activitats extraescolars hauran de ser portats per les seues famílies a partir de les 16:30h.

Demanem comprensió i agraïm la col·laboració de tothom, ja que, per les característiques del centre, l’organització d’aquest tipus d’actes esdevé realment complexa.