APADRINAMENT DE LA FONT D’EN BURGAR

Dins del programa “De font en font”, cada any, l’alumnat de 5è, fa un estudi de la font del Burgar, ja que està apadrinada per l’escola.

Lligat amb la sortida per descobrir la flora i fauna del Montsià, fem un estudi previ de la ubicació amb les coordenades, i una vegada allí a la font, fem un treball de camp on observem l’estat actual, el color i olor, terbolesa i la temperatura, el nivell de PH i el cabal que raja.

Aquestes dades ens serveixen any rere any per comparar l’evolució de la font, el seu estat i conservació, i detectar possibles episodis de sequera.