ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Ja podeu consultar l’oferta d’activitats extraescolars i acollida matinal previstes per al curs 2020/21. Tots els fulls d’inscripció (1 full per xiquet/a) s’han d’enviar de forma telemàtica al correu de l’escola (e3002892@xtec.cat) o presencial amb cita prèvia entre el 15 al 22 de setembre, excepte, les famílies
interessades en l’acollida al matí i/o migdia que l’han d’enviar abans del dia 10.

Les activitats extraescolars s’iniciaran el dia 28 de setembre de 2020 i s’acabaran el dia 4 de juny de 2021. Excepte, l’acollida al matí i migdia que començarà el mateix dia d’inici de curs (14 de setembre) i la del matí finalitzarà el dia 22 de juny de 2021.

La sortida dels alumnes de les activitats extraescolars es realitzarà per la porta del carrer de les Escoles (enfront de l’aparcament).

Les activitats de bàsquet i futbol es realitzaran fora del centre. Els/les alumnes, acompanyats pels monitors o monitores, sortiran de l’escola a les 16.30h i es dirigiran a les instal·lacions esportives corresponents ( pavelló annex, UER). Les famílies haureu d’anar a buscar-los en finalitzar l’activitat. En cas de condicions climatològiques adverses es realitzarà una activitat complementària a l’escola. Si una activitat no es possible fer-la, vos avisarem al telèfon que ens heu facilitat a la inscripció.
Per a què el/la xiquet/a pugui participar en les activitats, les famílies han d’estar al corrent del pagament de les quotes.

Activitats Extraescolars Primària.

Activitats Extraescolars Infantil.