2@Set. Verda: Cicle de conferències

Durant tot el curs els i les alumnes de Cicle Superior han estat realitzat treball de llenguatge oral mitjantçant la modalitat de conferències. Per a este tercer trimestre han trobat un lloc idoni on poder expressar les seues ides en públic. Els receptors d’estes conferències han sigut els seus companys i les seues companyes de 1r i 2n que han escoltat atentament tot els repertori de conferències mediambientals dels seus companys grans.

Per altra banda hem rebut l’agradable visita d’un grup d’alumnes de l’Institut Els Alfacs acompanyats per Alejandro i Mamen que ens han explicat molt bé quines activitat realitzen a l’IES al voltant de la terra: hort escolar, creació d’espais verds i ecosistemes, construcció d’un formiguer… Ha estat una visita que ens ha fet espacial il·lusió donat que la majoria eren exalumnes de la nostra escola, als quals tenim amb molt d’apreci.