2n: COLÒNIES FI DE CURS

Els passats 14 i 15 de maig els alumnes de 2n de l’escola vam anar de colònies a Poble Nou. Allí vam poder gaudir del fantàstic entorn del Delta de l’Ebre, vam aprendre moltes coses sobre la seva flora i fauna i vam poder realitzar-hi activitats tan típiques com perxar i sembrar arròs en un camp d’arròs. Ens ho vam passar molt bé a la Casa de Colònies d’Amadeo, on també vam fer activitats tan divertides com una festa de l’escuma o un matí de jocs gegants, inflables on fins i tot vam poder anar amb seeway.

Han estat uns dies molt intensos on hem gaudit al màxim amb els nostres companys!