2@ Set. Verda: Taller d’energia

• Utilitzar bombetes i aparells de baix consum.
  • Apagar sempre els aparells que no estem utilitzant, fins i tot desendollant-los completament, ja que en mode hibernació també tenen consumUna de les activitats que hem realitzat durant la setmana amb la col·laboració del COPATE ha estat el Taller d’energia amb alumnes de 4t. Vam poder observar diferents situacions energètiques de la vida quotidiana i ens va fer reflexionar sobre l’ús que podem fer a casa nostra per estalvia energia. Algunes de les propostes que ens va sortir van ser:

• Utilitzar bombetes i aparells de baix consum.
  • Sempre que puguem utilitzem fonts d’energia renovables.