SETMANA VERDA: ACTE DE CLOENDA

El passat divendres 25 de maig vam celebrar l’acte de cloenda de la III Setmana Verda, on, entre altres coses, vam poder escoltar les conclusions dels treballs realitzats durant esta setmana. Així l’alumnat de cicle superior ens va parlar de la Petjada Hídrica i també, junt a mb alumnes de CM, ens van donar consells i recomanacions per estalviar aigua. També es va realitzar la presentació oficial de la placa que ens reconeix com a Escola Verda. I per últim vam ballar tots junts la cançó de l’aigua que havíem estat assajant estos dies.