SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE

Com ja sabeu a l’escola estem preocupats pel canvi climàtic i des de fa uns cursos estem portant a terme una sèrie d’accions per evitar els seus efectes.

Esta és la Setmana europea de la mobilitat sostenible, per això en este vídeo us presentem aquesta acció i us recordem que les accions han de ser sumatives i no oblidar-les i us animem a participar en totes aquelles propostes que us anirem fent durant el curs.

Sabem també que alguns de vosaltres viviu lluny de l’escola però de ben segur que podeu aplicar els nostres consells en altres moments del vostre dia a dia.

Comptem amb vosaltres !!