JORNADES INTERCULTURALS A INFANTIL

Com cada any al  gener a l’escola hem celebrar les Jornades Interculturals. Aquest any les hem dedicat a la gastronomia d’altres països i hem comptat amb la col·laboració de moltes famílies que han vingut a explicar-nos i a fer diferents menjars típics dels seus països d’origen.

A Educació Infantil vam veure com es feien plats d’Argèlia i del Marroc, i també vam fer les típiques coquetes de La Ràpita amb el cuiner Albert Guzman.

Finalment el divendres 31 pel matí ens vam reunir per cicles i vam poder fer una bona degustació de tots aquests plats d’altres països d’arreu del món. Tot això complementat pel “pa en tomata” i truita de patates preparat per l’AMPA de l’escola.

Des de l’escola volem donar les gràcies a les mares, a Albert Guzman i a l’AMPA la seua col·laboració per tal de portar a terme aquesta activitat.

Us deixem tot seguit uns reculls de fotos de les activitat. Feu click aquí i veureu com vam xalar: