Amics lectors

Esta és una de les activitats que més agrada a grans i petits dins l’escola. Consta de dos fases, en un primer moment els xiquets i les xiquetes de Cicle Superior preparen àlbums il·lustrats d’un lot que les mestres de la comissió de Biblioteca han escollit. I en segona fase fan una visita als seus companys d’Educació Infantil per explicar-los el conte escollit. Cada parell d’amics lectors tenen un carnet que els identifica i prèviament s’han conegut en un acte que es realitza a l’inici de curs. Les trobades es repeteixen un cop per trimestre.