2@ Set. Verda: Exposició de manualitats reciclades

Esta ha estat una activitat voluntària per a realitzar en família que proposava reutilització d’objectes per tal de crear una manualitat i donar-los una segon vida als materials de rebuig, des d’est espai volem aprofitar per agrair la participació de totes les famílies que s’han implicat. L’exposició està ubicada al soterrani de l’escola i ha estat visitada per tot l’alumnat durant la Setmana Verda. El proper dimarts estarà oberta a les famílies que desitgen visitar-la en el següent horari: 8:50 a 9:30 / 14:50 a 15:30. I el dimecres de 16:30 a 17:15h. Moltes gràcies un cop més per la vostra col•laboració!!

Els/les alumnes guanyadors/res del diferents nivells han estat:

• P3: “La caixa tonta” d’Ares Segura
  • P4: “Cuinem?” d’Asier Bort