2@ Set.Verda: Acte de cloenda

Després d’una setmana carregada d’activitats orientades a la defensa i el reconeixement del mediambient, el divendres a la tarda va arribar l’hora de l’acte de cloenda, que va consistir en:

• Exposició per part dels xiquetes i les xiquetes de 6t de les comclusions de l’experiment realitzat sobre el paper d’alumini. Vaqm poder comparar les quantitats recollides a les aules quan no sabiem res d’este material i les recollides quan ja erem conscients de la contaminació que produeix. Els resultats van ser evidents (vam reduir la quantitat) per no tan contundents com ens hauria agradat.
  • Es van lliurar els premis als 9 guanyadors (un per nivell) del Concurs de Manualitats Reciclades.
  • Finalment vam escoltar la cançó “Madre Tierra” de Macaco i vam acabar amb un berenar saludable a base de fruita que ens va proporcionar l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’escola.

Esperem que amb este tipus d’iniciatives conseguim entre tots, família i escola, ajudar a que les futures generacions tinguen cada vegada una consciència major de la importància que els nostres actes tenen sobre el medi que ens envolta.