TUTORIALS DELS TALLERS INTERNIVELLS DE CICLE SUPERIOR

Als Tallers Internivells de Cicle Superior, aquest curs hem iniciat un taller que ens permet donar nous usos a les TIC de l’escola. Concretament en el taller “Vols ser youtuber?” els alumnes aprenen a organitzar un tutorial com els que es poden trobar a la plataforma Youtube. Ells mateixos planifiquen, redacten i preparen els diàlegs del tutorial que després enregistren amb les tauletes. En la següent sessió, els alumnes aprenen a fer servir un programa d’edició de vídeo i editen els seus vídeos afegint un títol, tallant els fragments que no han quedat bé i agrupant totes les gravacions en un vídeo.

Aquí podeu veure el resultat de la primera sessió d’aquest taller.

I els de la segona sessió: