Trobada d’escoles Verdes

L’escola participa en la Trobada territorial  d’Escoles Verdes, amb alumnes de 6t. Totes les Trobades  conclouen amb la realització d’una acció, a la tarda, per part dels participants, que posi en relleu algun valor natural del lloc que es visita, i en la qual, a més de conèixer, els participants puguin realitzar alguna acció de millora. En aquest cas, l’acció programada consistirà en una plantació de plantes aromàtiques a la Plaça dels Països Catalans i amb la instal·lació de caixes niu  a l’espai proper a la Séquia.